Bestsellery
Producenci

Okazje.info

Zwroty i reklamacje

Zwrot towaru i odstąpienie od umowy zawartej na odległość

Zgodnie z prawem masz 14 dni na poinformowanie nas o chęci zwrotu zakupionych produktów. Spokojnie, masz czas aby przemyśleć Twój zakup. Pamiętaj tylko, że zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania.

Opis procedury zwrotów:

Klientowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na odległość bez podania przyczyny w ciągu 14 dni.  W tym celu powinien złożyć jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu o umowy w terminie 14 dni kalendarzowych licząc od dnia następnego po dacie otrzymania towaru (odbioru przesyłki przez Klienta lub osobę trzecią). Można tego dokonać uzupełniając zamieszczony poniżej formularz zwrotu towaru i przesyłając go do nas wykorzystując pocztę elektroniczną (zwroty@e-bestaplus.pl) lub tradycyjną (Factory Ursus Sklep Besta Plus, Plac Czerwca 1976 nr. 6, 02-495 Warszawa).

Klient ma obowiązek zwrócić zakupiony produkt/produkty niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dnia od dnia, w którym odstąpił od umowy. Ponosi on przy tym bezpośrednie koszty zwrotu (np. koszty opakowania, zabezpieczenia, nadania).

Efektem odstąpienia od umowy Klientowi zwracane są wszystkie poniesione przez niego koszty związane z daną transakcją, w szczególności koszty wysyłki towaru. Warto pamiętać, że zgodnie z prawem, jeżeli nabywca wybrał sposób dostarczenia przesyłki inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sprzedawcę, sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

W przypadku odstąpienia od umowy zwracany towar oraz dowód zakupu (paragon fiskalny lub fakturę VAT) należy odesłać na adres:

FACTORY URSUS Sklep Besta Plus

ul. Pl. Czerwca 1976 nr. 6 lok. 80
02-495, Warszawa

 

» pobierz formularz zwrotu towaru

 

 

Reklamacja

Oferowane przez nas produkty charakteryzują się najwyższą jakością, o czym przeczytasz więcej w zakładce Deklaracja jakości, niemniej może się zdarzyć, że jednostkowa sztuka będzie odbiegać od przyjętych przez nas standardów. Klientowi przysługuje wówczas prawo reklamacji.

Aby zareklamować zakupiony produkt prześlij go nam na ten sam adres co w przypadku zwrotów, załączając dowód zakupu oraz opis reklamacji, w którym dokładnie opisz co spowodowało Twoje niezadowolenie z produktu.

Odpowiedź na zgłoszenie reklamacyjne otrzymasz w ciągu 14 dni. Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie wadliwy towar wymienimy na nowy lub zwrócimy Ci kwotę zakupu.

Jeśli nie jesteś zadowolony ze sposobu rozpatrzenia reklamacji masz możliwość skorzystania z Systemu internetowego rozstrzygania sporów.

 

» pobierz formularz reklamacyjny

 

 

Wymiana

Przepisy nie regulują kwestii wymiany towaru przy zakupie przez internet. Wymiana polega na zwrocie kupionych towarów i złożeniu kolejnego zamówienia.

 

Więcej szczegółów dotyczących obu procedur znajdziesz w Regulaminie sklepu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl